justclick

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Rubrik saknas

Av Camilla Hoffmann Petersen - 11 juni 2010 19:31

Jag har bestämmt mej för att reklamera olika bloggar här på min blogg, jag börjar med världens snällaste och goaste tjej säffis ^^ :)

_________________________________________________


Sara "säffis" bloggar om sig själv, olika intressen och om olika dagar i hennes liv! ;)

Väldigt intressant att läsa och det hon skriver är riktigt bra.

Man önskar nästan att hon kunde uppdatera lite mer ;) typ 20 gånger per dag , hähähä.. Hennes design är jätte fin, och alla hennes bilder, så söta ! :'D

Man kan aldrig få nog av hennes blogg.

Sara är inte bara en bra bloggare utan en jätte go människa ^^

Jag har gått på samma skola som henne :)  stolt är jag ;) haha

Hon är så sweet. hon har allt liksom (a) kille, dom finaste kompisarna man kan få och en ursnygg och bra blogg, så nu ska alla kolla in http://saramichellee.blogg.se/ ! :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Hoffmann Petersen - 17 juni 2010 15:38

nu tänke rjag sluta på bloggen " justclick" men jag kommer INTE sluta blogga!   Jag har bara bytt blogg till http://hoffmanndesign.bloggplatsen.se/ så kolla in den och är det ngt så skicka ett mejl till ; camiillaa@live.se !   // Camilla . ...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 juni 2010 18:37


   Har precis gjort en ny header till en tjej som heter jossan! Jag gjorde headern lite somrig,men tjejig, och rätt så simpel och enkel. Jag gör headers i alla färger, former mm. och vad man nu ska kalla det. Här kommer lite frågor jag ställd...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 juni 2010 18:19

Nu börjar jag göra header/designs till ALLA! Nu ska jag börja med att desiga header och designs till er alla! Jag har gjort till några personer som jag känner men också andra som jag inte känner så bra. _________________________________ Såhär...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 juni 2010 13:53


       Nu har jag precis satt på lösnaglarna. Resultatet blev rätt bra faktiskt. Ni ser resultaten på bilden högre upp, ser ni vad det liknar i mitten ?!    - Ett hjärta ! - Hehe.. Nåja, nog om lösnaglarna. Nu ska jag blogga lite mer, vil...

Av Camilla Hoffmann Petersen - 12 juni 2010 11:41


  Snart eller lite senare ska jag testa att sätta på lösnaglar ;) Har aldrig haft lösnaglar förrut och tänker bara testa. Kände att jag ville piffa till mina naglar till skolavslutningen som är på tisdag.    Så det fick bli lösnaglar hehe ;) ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards